maanantai 12. toukokuuta 2014

Springmix




Huhhuh, onpas siitä jo taas aikaa kun viimeks oon kirjotellu tänne. Niin tosi kiireistä tää toukokuu on, ettei enää itekkään pysy matkassa mukana. Tanssia on jäljellä enää viikko, joten nyt vielä hiotaan viimesiä juttuja, jotta saatais aikaseks hyvä show. Täytyy sanoa, että en kyllä oikeastaan muista mitä kaikkee ois tapahtunu viime viikkoina paitsi harjotuksista toisiin juoksemista. Mutta kyllä jotain jäi mieleen; mulla oli mun elämäni ensimmäinen lauluesitys ja lauloin kaiken lisäks soolona. Puoli vuotta sitte mun oli pelottavaa edes aatella, että ikinä alottaisin laulutunnit ja nyt esiinnyin soolona yleisön edessä. Nyt voin sanoa täysin häpeilemättä, että oon itseasiassa vähän ylpeä ittestäni. En oikeestaan tiedä, että oonko ikinä ollukkaan, mutta nyt ainakin oon, enkä pyydä anteeks!:) Asiassa eteenpäin, meillä oli myös teatterissa ensimmäinen läpimeno ja vaikka vielä on PALJON duunia edessä, oli tosi kivaa nähdä, että miten se alkaa hahmottua. 
Äitienpäivänä tein äitille aamupalaa ja leivoin gluteenittoman marjapiirakan. Käytiin kans (äitin toivomuksesta...) Mustilan Arboretumissa Elimäellä, joka on siis puulajipuisto. Täytyy sanoa, että en ollu aluks kovin innostunu viettää ainutta vapaapäivää pitkään aikaan jossain puulajipuistossa, mutta tottakai mä nyt äitin mieliks lähin ja olin kyllä positiivisesti yllättyny. Oli tosi kivaa käyskennellä kauniissa maisemissa ja raikkaassa ilmassa, niin ei allergiakaan ollu ihan mahdoton. Laitan nyt tähän vähän siis viimeviikkojen kuvia, jotka ei kyllä nytte valitettavasti oo kauheen hyvälaatusia, koska en oo kerinny vielä tilata uutta objektiivia kameraan, mutta nyt saatte luvan tyytyä näihin!:)

Rakastan filosofisia kirjoja, joten alotinkin lukemaan uutta filosofista nuortenromaania "Sofian maailma", joka on ihan mahtava. Suosittelen!
 
Arboretumissa alko jo ensimmäiset kukat ja nuput olla tuloillaan.




Siinä olikin sitte kaikki tällä kertaa. Nyt täytyy jaksaa enää tää viikko, niin sitte tulee paljon enemmän aikaa tehä kans näitä blogijuttuja. Nyt vaan pitää tehä parhaansa ja toivoo, että esitykset menis hyvin. Oon ihan rättiväsyny niin lähen nyt unten maille, heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti